سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیمه در صورت تصادف چطور؟

بیمه در صورت تصادف چطور؟

اگر تصادف رانندگی داشته اید، باید فوراً یکسری موارد را برای بیمه اتومبیل خود ترتیب دهید . در زیر مروری بر مراحلی که باید برای بازیابی خسارت پس از برخورد با خودروی خود انجام دهید را مشاهده خواهید کرد.

بعد از تصادف ماشین چه کنیم؟

 

میتواند برای هرکسی پیش بیاید؛ با خودروی خود به تیری برخورد می کنید یا به دلیل برخورد با وسیله نقلیه دیگری آسیبی رخ می دهد. علتش مهم نیست می خواهید بدانید که پس از تصادف با ماشین خود چه کاری انجام دهید. بستگی به آسیب یک طرفه یا دو طرفه دارد. آسیب یک طرفه زمانی است که هیچ طرف دیگری درگیر نیست، اما زمانی که به یک تیر یا درخت برخورد می کنید. آسیب دو طرفه زمانی است که با یکی دیگر از کاربران جاده برخورد کند. اگر طرف مقابل وجود دارد، بحث گناه در اینجا مهم است.

هنگامی که خسارت وارد کردید، طرف مقابل می خواهد شما را مسئول بداند. است به همین دلیل است که بیمه مسئولیت شخص ثالث بسیار مهم و اجباری جبران می شود . . با این کار خسارت خودرویی که به وسیله نقلیه یا شخص دیگری وارد کرده اید،

صندوق ضمانت

بعد از تصادف چه اقداماتی باید انجام دهم؟

مهم است که بلافاصله پس از برخورد اقدام کنید. البته ابتدا باید خود را به محل ایمنی برسانید و در صورت لزوم با اورژانس تماس بگیرید. در صورت لزوم، می توانید با شماره مرکز اورژانس مندرج در کارت سبز تماس بگیرید .

سپس باید فرم درخواست را تکمیل کنید . در مورد خسارت یک طرفه، بحث تقصیر نقشی ندارد. اگر با وسیله نقلیه دیگری از هر دو طرف آسیب دیده است، هر دو باید فرم خسارت را تکمیل کنید . ببینید آیا می توانید شاهدانی برای اظهار نظر پیدا کنید. همچنین تا حد امکان از برخورد عکس بگیرید. سپس با شرکت بیمه اتومبیل خود تماس بگیرید تا در مورد مراحل بعدی صحبت کنید. مطمئن شوید که کارت سبز خود را در دست دارید.

 همچنین بررسی کنید که آیا ادامه رانندگی عاقلانه است یا خیر. اگر ماشین شما نیاز به یدک کشی دارد، لطفا با مرکز اورژانس تماس بگیرید. اگر خودروی شما آسیب جدی دیده باشد و در محل قابل تعمیر نباشد، امداد جاده ای خودرو را به محل نگهداری می برد. این اغلب یک شرکت گاراژ است. ابتدا با بیمه گر خود بررسی کنید که آیا تحت پوشش این موضوع هستید یا خیر.

آیا می خواهید بیمه ماشین بگیرید؟ حق بیمه خود را محاسبه کنید!

بیمه ماشین من بعد از تصادف چطور؟

اگر تصادف کردید و به وسیله نقلیه خود آسیب دیدید، مهم است که همیشه این موضوع را به شرکت بیمه خودرو خود گزارش دهید. بیمه گر شما بررسی خواهد کرد که آیا شما مستحق دریافت غرامت هستید یا خیر. آیا شما بیمه کامل نیستید و طرف مقابل مشخص نیست؟ سپس می توانید تحت شرایط خاصی به صندوق ضمانت شکایت کنید . اگر همه شرایط را داشته باشید، ممکن است باز هم بتوانید آسیب را تعمیر کنید. ما می توانیم به شما کمک کنیم تا درخواست خود را به صندوق ضمانت ارسال کنید.

جبران خسارت پس از برخورد

 بیمه درمان تکمیلی

پس از یک برخورد، شما به عنوان قربانی مستحق دریافت غرامت هستید. نه تنها برای خسارات مادی، بلکه برای خسارات غیر مادی. ما هم به این می گوییم جبران. میزان غرامتی که می توانید پس از تصادف درخواست کنید بستگی به هزینه هایی دارد که باید متحمل شوید. اصولاً 50 تا 100 درصد خسارت جبران می شود. اگر شما در برخورد مقصر نباشید، خسارت کامل جبران خواهد شد. می توانید به هزینه های مختلفی فکر کنید. نه تنها آسیب به وسیله نقلیه و وسایل شخصی شما، بلکه هزینه های پزشکی و از دست دادن درآمد نیز می باشد.

ما همچنین می توانیم در مورد آسیب های شخصی کمک کنیم

ما همچنین می توانیم در صورت آسیب شخصی به شما کمک کنیم. ما با شرکای تخصصی مانند 112Schade همکاری می کنیم که سعی می کنند تمام خسارت ها را برای شما بازیابی کنند. این شامل جبران خسارت، درآمد از دست رفته و موارد دیگر می شود.