سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افسردگی

افسردگی

 

افسردگی است . حالت روانی افول عاطفی، افسردگی و خلق و خوی ضعیف

 

بقراط در مورد افسردگی به عنوان مالیخولیا نوشت. و فروید آن را تلخی نسبت به خود توصیف کرد. سه گانه افسردگی بی تفاوتی است خلق و خوی ضعیف، اختلال در تفکر و ضعف عضلانی - .

علل افسردگی

 

    درگیری های اجتماعی

    تضادهای درون فردی

    دعواهای خانوادگی

 

شما باید به علائم افسردگی توجه کنید، اغلب اطرافیان شما معتقدند که اینها هوس و هوس دیگران است، در حالی که پشت آنها یک بیماری روانی جدی نهفته است که نیاز به درمان کامل دارد. علائم افسردگی عمیق چگونه بیان می شود که نشان دهنده نیاز و اهمیت درمان است؟

علائم

 

    ضعف عاطفی و جسمی

    مالیخولیا

    بی تفاوتی

    عدم تمایل به برقراری ارتباط با دیگران

 

به عنوان پاسخی به استرس اجتماعی، پس از صدمات وارده به سر و هرگونه عمل جسمانی، مسمومیت رخ می دهد. گاهی اوقات افکار افسردگی منجر به تظاهرات پرخاشگری می شود.

 

    تشخیص به موقع آن به عنوان یک بیماری مستقل بسیار دشوار است . چنین بحرانی حداقل 2 هفته و گاهی بیش از یک ماه طول می کشد، پس از استراحت از بین نمی رود و در پس زمینه کار جسمی و روحی تشدید می شود.

 

شرایطی وجود دارد که به عنوان افسردگی نیز پنهان می شوند:

 

    اختلالات جسمی - شامل بیماری های اندام ها و سیستم ها می شود. ریه ها، قلب، روده ها.

    اختلالات خودمختار - همراه با آسیب به سیستم عصبی.

 

مشاوره به موقع پزشکی به جلوگیری از نقض چرخه زندگی فرد کمک می کند. تشخیص افسردگی توسط پزشک طی یک مصاحبه روان درمانی انجام می شود. درمان دارویی و روان درمانی با در نظر گرفتن ویژگی های فردی فرد می تواند در خانه پزشکی اودرکس ارائه شود.

درمان افسردگی در کرج

 

راه اصلی درمان افسردگی در کرج است جلسات روان درمانی .

 

نیز وجود دارد اما درمان دارویی - اینها داروهای ضد افسردگی، ضد روان پریشی و آرام بخش هستند - برای کاهش فعالیت عاطفی و عضلانی، تثبیت سیستم عصبی.

 

برای یک دوره جامع سلامت، پزشک می تواند حمام های آرام بخش و تقویت کننده را توصیه کند و همچنین به روش های فیزیوتراپی مانند:

 

    الکتروخواب (مهار سیستم عصبی که منجر به خواب با استفاده از جریان های پالسی با فرکانس پایین می شود)

    نور درمانی (نور پلاریزه بر سیستم عصبی در سطح درون سلولی تأثیر می گذارد)

    لیزر درمانی